CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 24, 2008

My Beloved Sister...

kawan-kawan,saya nak cerita tentang arwah kakak saya yang bernama Wan Fatimah Azzahra.Arwah?betul,kakak saya telah meninggal semasa umurnya 3 tahun.Pada masa tu saya berumur 2 tahun jadi,saya tidak faham erti kesedihan dan perpisahan hanya perasaan gembira sahaja yang saya ada...kakak saya meninggal kerana demam panas dan umi saya sangat sayangkannya.saya banyak memendam perasaan.Setiap kali saya sedih saya akan menangis dan pada masa itulah saya akan teringat pada kakak saya.saya sangat sayangkan kakak saya kerana arwah tidak sama macam adik saya yang lain...adik?ya,sekarang ni saya menjadi kakak sulung.kerapkali saya cemburu melihat kawan saya ada kakak untuk bermanja sebab itulah saya manja dengan umi saya...agak-agak seminggu selepas arwah kakak saya meninggal,saya diserang demam yang membuatkan saya menggigil dan bercakap pelik-pelik.mujurlah saya sembuh tapi sekarang ni saya menghidap penyakit kuning kerana semasa saya lahir,seluruh badan saya menjadi warna kuning dan saya ni agak kronik.Sekarang,saya tidak boleh makan kacang parang kalau tidak penyakit saya akan menyerang.adik saya juga mengalami nasib yang sama....baiklah,sampai disini sahaja.Assalamualaikum

1 comments:

K.A.M.I said...

hai maryam..
terima kasih kerana datang ke blog saya..
banyak juga entri awk ek..^^