CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 2, 2008

Mr Tan

Apa khabar,semua.Saya nak bercerita tentang Mr Tan.Mr Tan ialah seorang yang mementingkan disiplin,berdedikasi dan seorang yang suka menasihat!saya tabik dengannya!tapi ada sesetengah orang tidak suka padanya.apa yang mereka tahu hanyalah memerli Mr Tan.kesian dia.lupa pula nak beritahu dia adalah seorang guru di sekolah saya.dia berbangsa cina tetapi dia menghormati kami sebagai orang islam walaupun dia bukan islam....hanya kerana dia tegas dan garang,orang memerli dan mengata dia sesedap rasa.geramnya....walaupun saya pernah dimarahinya,saya tetap hormat dia.....baiklah kawan2 saya dah penat ni,nak melayari internet pula.Assamualaikum.....

1 comments:

ainnur said...

yelah..saya pon pernah kena mrh!!bab berlari kat kantin..hik hik..tapi budak lelaki sker sgt menggelar dye!!

mlawatlah blog saya!!

www.bergscorner.blogspot.com