CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 20, 2008

Assalamualaikum.

Apa khabar,semua?hari ini saya nak cerita pasal kat sekolah tadi,macam ni...

Kawan Saya:mana boleh beritahu ni kan periksa...
Saya:ni bukan periksalah ni ulangkaji...
Kawan saya:ni periksa!
saya berasa geram kerana kawan saya tidak beritahu ini periksa tapi saya percaya...
pada waktu itu Sir Mubin sedang memberi kertas lain lalu dia berkata-
kawan saya:itu barulah ulangkaji...
semasa Sir Mubin hendak memberi kertas pada kami...
Saya:Eh...periksalah!(saya dengan sengaja memberitahunya kerana geram)
Kawan saya:yang tadi,periksa tapi yang ini ulangkaji...
Saya:Ini periksa!!!
kawan saya yang sedang geram itu hanya diam.Mungkin dia tahu yang dia telah terkena dengan saya...

Kepada kawanku Aswani,bukan kamu yang saya maksudkan tapi orang tu...tahu-tahu jelah...



0 comments: